Thursday, January 28, 2010

Avatar atasi Titanic

Aku tengok cerita Avatar ni dah 2 kali. Satu lagi filem lain yang aku tengok 2 kali di pawagam ialah Transformers: Revenge Of The Fallen. Filem lain yang aku tengok semua sekali. Yang pertama tu mesti lah sebab aku sendiri nak tengok, well bukan aku nak tengok sangat, tapi dah kawan2 paksa aku tengok, layankan sekali lah. Dah la tengok time malam. Tinggal anak bini kat rumahla masa tu.. Haha. Nasib baik bini tak merajuk.

Dan kali kedua aku layan Avatar ni pulak disebabkan satu kawan aku ni yang nak sangat tengok, tapi takdak geng. Jadi sebagai member yang baik dan masa tu pulak takdak kerja lain nak buat, aku follow jugaklah.

Btw, aku nak menulis ni bukan sebab nak tulis review filem ni apa ke. Memang retard la kalau sekarang baru nak menulis review pasal benda ni. Putus nafsu apa..

yang aku nak bagitahu ialah, baru 2-3 hari ni, Avatar berjaya atasi Titanic sebagai the highest grossing film of all time. Kalah Titanic.


Ruj: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_highest-grossing_films

Dan bagi aku, memandangkan Avatar ni baru sebulan lebih di pawagam, prospek utk filem ini mencecah kutipan USD2b memang ada.

Amacam geng? Ada harapan? Hah hah.

Dan sapa-sapa yang tertarik dengan teori konspirasi Illuminati-Freemason dalam filem ni boleh baca link di bawah:

http://www.sunniforum.com/forum/showthread.php?54359-Avatar-%28the-movie%29-and-its-hidden-signs-%28Illuminati%29

No comments: